woensdag 20 oktober 2010

Khao Sok National Park

Dit park ligt op de Oost/West waterscheiding in de bergen. Een regenwoud dus vooral in moessontijd. Nu dus.
Ik had voor vanochtend een vogelgids geregeld maar om 6 uur regende het flink. Om 9 uur werd het droog en zonder gids naar waterval 1&2 gelopen, verder mag nu niet (en leek me ook niet verstandig alleen).



Mooie vlinder

Vrijwel geen vogel gezien, wel 2 apen hoog tussen het bladerdek. De watervallen zijn leuk.
S'middags een andere route een cirkel naar een uitkijkpunt. Over een handbrug waar Else nooit overheen had gedurfd zo briek was ie. Ik had echter nu mijn open schoenen aan en dat was dom want ik werd besprongen door bloedzuigers!
Vanaf dat moment meer naar mijn voeten gekeken dan naar vogels en zwetend de route afgemaakt.

Vlak bij einde was het pad afgesloten door omgevallen bamboo maar terug nooit dus door de rivier dan maar.



Morgen naar Khao Lak, 4 dagen duiken bij de Similan eilanden (liveaboard)

Posted using BlogPress from my iPhone

1 opmerking:

Khaolak Scuba Adventures zei

Have fun Aart, say hi ti the fish for all of us who have to work in the office.