maandag 2 mei 2011

ff shoppen en dan weg

Gisteren van Phuket naar Bangkok gevlogen en in een Natural Spa&Resort geboekt, ver buiten het centrum. Stil een beetje gewijde omgeving.
Massage genomen, een echte dus niet wat je overal langs de straat vindt. Ook geen gezeur aan het eind :-))
Wat een spieren heeft een mens en ze wist ze allemaal te vinden. Na 2 uur was ik geradbraakt maar na een perfecte nacht was ik geheel de oude, beter zelfs.

Met de taxi naar het centrum gereden, naar het Eastin hotel waar ik wel eerder geweest ben.
Beetje bluf, kamernummer genoemd en dan nemen ze je bagage in beheer tot je vertrek in de avond.
Daarna op advies van John naar Ban Mor gegaan, een aantal straatjes met electronica. Van alles: illegale CD-DVD's, radio's voor auto's, zenders, onderdelen, LED's, alles. Moet natuurlijk wel over onderhandeld worden....
En als je dan verderop weer onderhandelt kan het nog lager....
De temperatuur is hier ook hoog maar het is minder vochtig dan in Phuket e.o. valt me niet tegen. Of raak ik beter gewend?

Nu weer in het hotel mijn bagage ophalen.
Ga met met de skytrain (een na grootste fraudeschandaal van Thailand) naar het vliegveld (het grootste fraudeschandaal van Thailand.)

Het is mooi geweest.

1 opmerking:

Enno - PF5X zei

Hmmm, "geen gezeur aan het eind" en toch geradbraakt na 2 luttele uurtjes. Wat moeten wij hier nu geloven ... ?

;-)

Enno