vrijdag 15 april 2011

We zijn er klaar voor

Khao Lak in de middag.
Vanochtend de bus genomen uit Phuket en in 2,5 uur naar hier geboemeld ('Express bus'?? Yes Yes!)
De 3de keer dat ik hier ben mensen kennen me al. Om 7 uur vertrekken we met 14 duikers dus niet al te veel. Weer ziet er goed uit voor de komende dagen dus we komen ook bij Richelieu Rock, the best diving site in the Similan Sea.

Phuket gisteren was saai, geen waterfeest overdag op straat, maar het is nog wel Songkran dus veel vakantie en gesloten winkels.
'S avonds was er nog wel (kinder-)feest op het terrein met de waterfontein. Er werd ook beeldhouwwerk gedaan op grote ijsblokken, of dat nou zinvol is bij 34C kan ik niet voorstellen.




Het eindresultaat weet ik niet maar kan ik wel verzinnen ...

- Posted using BlogPress from my iPhone

Geen opmerkingen: