donderdag 28 april 2011

Pierewaaien

Vanaf de boot teruggebracht naar Phuket. Onderweg voelde ik een verkoudheid opkomen; de airco op de boot is behoorlijk koud soms lager dan 20C. Verkouden = niet duiken.

Dus dan maar wat anders. Ko Phi Phi gekozen maar dat is echt een vergissing zie blog oktober 2010. Ibiza. Apenrots.

In Phuket heb ik eerder al John ontmoet, Engelsman maar tijdelijk aan het werk hier. Ook zendamateur (vandaar). Die adviseerde om naar Chaolong te gaan (10 km zuid van phuket) en daar zit ik nu in een hotel geleidt door een Frans stel: lekker eten en goede koffie!

Vandaag duiken bij enkele eilandjes in de buurt van Ko Phi Phi. Boot met 30 duikers, vertrek op 100m van mijn hotel.
Mijn divemaster is een Rus met een groot 'phuket tattoo': een schaafwond door een brommer-ongeluk

Duiken waren matig, zicht max 15m maar soms veel minder één keer mijn gids kwijtgeraakt Maar die kwam vanzelf terug. Één vage haai gezien.

Door motorproblemen pas laat thuis een dag van 8 tot 8 met 3 duiken.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Geen opmerkingen: