zondag 19 december 2010

Terug?

Ik ben benieuwd! Chaos op schiphol dus komt er wel een vliegtuig om mij op te halen? En kom ik dan wel in Amsterdam? We gaan het zien. Met 25c is het hier beter toeven als ik moet wachten.

In totaal 12 duiken gemaakt en soms bijzondere vissen gezien (krokodilvis, steenvis) en veel grote zoals grouper en barracuda. En het koraal is echt heel mooi, kleurrijk en druk.
De laatste 2 dagen waait het hard en soms bewolkt als gevolg van de kou in het Noorden. Golven van 2 meter op de boot, maar zodra je 5 meter onder water bent is de golfslag weg en kun je rustig genieten.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 opmerking:

Enno - PF5X zei

Mijn advies kan kort zijn: "DAAR BLIJVEN !!"

Sneeuw is mooi, maar na het maken van de obligate foto's zou ik zeggen: snel weg met die rotzooi, laat de dooi snel komen ....

-- Enno