donderdag 8 oktober 2009

a day in the life of

'S morgens word ik vanzelf wakker door het praten onder mijn raam. De olifant wordt er dan neergezet omdat de gasten die 's morgens om 6 uur naar het park zijn gegaan om de tijger(s) te zien straks terugkomen. Zien ze tenminste nog iets leuks, want ik begrijp dat de hitrate om een tijger te zien erg laag is (3 mensen gesproken, 1 had beet - overdrachtelijk bedoeld).

Ik heb op verzoek wat fotoos van het hotel upgeload.

Na een douche loop ik naar restaurant (bij zwembad rechts) voor het ontbijt. Omdat de meeste gasten nog naar de tijgers zoeken heb ik 4 obers, maar omdat ik zo vroeg ben gaat het soms wat rommelig. Ontbijt begint normaal om 9 uur...

Na het ontbijt word ik opgehaald door de jeep van het centrum. Ujwala zit daar ook in. Tegen half 10 beginnen we dan te werken (eerst koffie).
Ruim na enen is er gezamelijk een lunch (India's eten not spicy for me please).

Al naar gelang waar ik mee bezig ben en of het af is laat ik me naar het hotel brengen door de jeep, tegen 5 uur. Gisteren heb ik nog op de kamer doorgewerkt, vandaag niet.

Tegen 8-en loop ik weer naar het restaurant om te dineren, nu meestal met meer mensen bezet (10-20) die snel naar bed vertrekken omdat ze morgenvroeg de tijgers gaan jagen...................

Na wat tv kijken (99% in Hindi, maar cricket is te volgen) en lezen het licht uit....


Vandaag met een groep mensen gesproken over het primaire proces van de organisatie en de overdracht tussen de processen inkoop-productie-verkoop. Dat ging op zich leuk. Morgen zal moeten blijken wat er is blijven hangen. Dan gaan we verantwoordelijkheden bepalen voor personen zodat Ujwala ontlast wordt van de day-to-day control. Wordt spannend!

Als alles goed gaat vertrek ik morgen eind van de dag met de trein naar Agra voor een bezoek aan de Taj Mahal en de omgeving. Heb er zin in!

Oja ik zal een een vogelspecial maken want voor vogelaars is het hier smullen. Heb ook al wat leuke fotoos.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Aart,

Mooi om je verhalen te lezen. Suc6 aldaar en groeten aan Ujwala.

Groet,

Jeroen Klomp

stella zei

Nou Aart, je hebt geen verkeerde plek zeg!! Wat ziet dat er mooi uit...
grappig die foto van al die mannen die op de grond zitten: zit jij ook met hen op de grond? heb je al stijve knieeen?
vind toch dat jij de krenten uit de pap pikt hoor! als ik zo mijn diploma heb (over 100 jaar) denk ik ook, dat ik er direct vandoor ga.
geniet van je not spicy's en van je vier chaotische lakeien.
Trusten,
Stella

Dorien Willems zei

Hallo Aart,

Ik heb je verhalen met veel interesse gelezen. Mooi werk daar. Geniet er nog een paar dagen van en veel succes nog!

Groet,

Dorien